Directioner Since 2013 @farafaya

https://faramaswarani.wordpress.com/

Blessed. Lucky. Effortless. A messy feed of travel, music, and everything in between. support @ShaveForHope for Indonesian kids with cancer.

  • Posts
    2215
  • Followers
    1233
  • Following
    1054
si neng cantik nikah

#ff #farafaya #wedding #bestfriendwedding #panasoniclumix #lumixgf6 #portrait #bride 
in frame: @kikifitria
  • Comments 1

si neng cantik nikah #ff #farafaya #wedding #bestfriendwedding #panasoniclumix #lumixgf6 #portrait #bride in frame: @kikifitria

Advertising
And they live happily ever after

When you see 2 of your best friends found each other is the best thing. Congrats @mpatrick @kikifitria 
#wedding
  • Comments 8

And they live happily ever after When you see 2 of your best friends found each other is the best thing. Congrats @mpatrick @kikifitria #wedding

Gw gak suka posting foto collage, tapi kali ini gw punya alasan yang kuat. Untuk share hal yang mungkin dulu gak penting buat gw, tapi sekarang maknanya dalem.

Sering dan banyak orang yg suka ngeledek: "ngapain sih pada posting foto kaki". Kalo sebelumnya gw cuekin tapi defensif karena: "kaki kaki gw, suka suka gw"
Kalo sekarang gw akan bilang: "nikmatin aja. Kita ga pernah tau kapan nikmat kaki kita dikurangin sama Allah". Percaya deh, rasanya nyakitin banget saat gw harus terima kenyataan bahwa gw harus istirahat karena kaki gw gak bisa jalan sebebas dulu (meskipun hanya sementara). Just do whatever you want. Go wherever you like. And if your feet are what people focus on, see, and make a big deal out of it? So be it. Fudge it and enjoy! 
#LifesLesson
#LessonsLearned
  • Comments 11

Gw gak suka posting foto collage, tapi kali ini gw punya alasan yang kuat. Untuk share hal yang mungkin dulu gak penting buat gw, tapi sekarang maknanya dalem. Sering dan banyak orang yg suka ngeledek: "ngapain sih pada posting foto kaki". Kalo sebelumnya gw cuekin tapi defensif karena: "kaki kaki gw, suka suka gw" Kalo sekarang gw akan bilang: "nikmatin aja. Kita ga pernah tau kapan nikmat kaki kita dikurangin sama Allah". Percaya deh, rasanya nyakitin banget saat gw harus terima kenyataan bahwa gw harus istirahat karena kaki gw gak bisa jalan sebebas dulu (meskipun hanya sementara). Just do whatever you want. Go wherever you like. And if your feet are what people focus on, see, and make a big deal out of it? So be it. Fudge it and enjoy! #LifesLesson #LessonsLearned

🎶baby, it's cold outside... 🎶 📸: @nadinsulaire
  • Comments 4

🎶baby, it's cold outside... 🎶 📸: @nadinsulaire

Advertising
Advertising
The long and winding road... on the way to Stonehenge.

#ff #farafaya #latepost #UKtrip #europe #europetrip #road #view #longandwindingroad #UK #stonehenge #trip #traveling
  • Comments 10

The long and winding road... on the way to Stonehenge. #ff #farafaya #latepost #UKtrip #europe #europetrip #road #view #longandwindingroad #UK #stonehenge #trip #traveling

I would love to come to #Cuba someday 📸: @nadinsulaire
  • Comments 0

I would love to come to #Cuba someday 📸: @nadinsulaire

Renjana playing hide and seek. 
#ff #farafaya #BW #bwphotography #bwphotos #baby #humaninterest 
@simhalaavadana 
@claudialengkey
  • Comments 1

Renjana playing hide and seek. #ff #farafaya #BW #bwphotography #bwphotos #baby #humaninterest @simhalaavadana @claudialengkey

Advertising
(a slight of) tears really streamed down my face when watching and listening to this song

#ff #farafaya #trip #traveling #paris #stadedefrance #france #europetrip #latepost #throwbacktuesday #throwback #music #musician #concert #livemusic #musicconcert #coldplay #fixyou 
Song: Fix You by @coldplay
  • Comments 0

(a slight of) tears really streamed down my face when watching and listening to this song #ff #farafaya #trip #traveling #paris #stadedefrance #france #europetrip #latepost #throwbacktuesday #throwback #music #musician #concert #livemusic #musicconcert #coldplay #fixyou Song: Fix You by @coldplay

When you're in love, the world revolves around you.

@kikifitria 
@mpatrick
  • Comments 6

When you're in love, the world revolves around you. @kikifitria @mpatrick

NEXT