j e n g a r @iamjengar

http://www.boldandfit.com

CODE ✖️ LIFT ✖️ LAUGH ↟ @bold.and.fit

  • iamjengar

    December 7th at 3:34pm
    19 1

    We were on a ferry. Yay!

    cardsforyouandme

    19 hours ago
    👍
    Load More
  • iamjengar

    December 2nd at 2:59am
    31 1

    🐻🐻🐻

    nisharghiya

    6 days ago
    Care bear
    Load More
  • iamjengar

    December 1st at 11:26pm
    22 1

    #love

    maruca_todd

    3 days ago
    Aww!!!!! 💕💕💕
    Load More
  • iamjengar

    November 30th at 7:40am
    26 9

    Haha I'm glad I still got to ride even though I'm not 4'11".

    tellejay

    7 days ago
    @yanodak @iamjengar from being a tall Asian you guys just all look the same height 😂😂😂😂

    tellejay

    7 days ago
    @yanodak @iamjengar I also remember right after saying that Kristina going "really wth!?" Lol

    iamjengar

    7 days ago
    @oly_eric Lolol 😊😊😊

    iamjengar

    7 days ago
    @yanodak lolol so funny!!!

    yanodak

    7 days ago
    Remember when @tellejay said we were the same height?! 🔪🔪🔪 hahaha

    oly_eric

    8 days ago
    Like a cute little bunny 🐰

    authorcppatrick

    8 days ago
    😊

    iamjengar

    8 days ago
    @oniganon haha last time I went to a doc apt I had to ask them if they could at least put 4'10.5. The nurse said 4'10". 🙃

    oniganon

    8 days ago
    Holy crap you're not even 4'11"?
    Load More
  • iamjengar

    November 29th at 3:12am
    37 2

    Oh, hello there. 😍 did what I love to do in the city today and took a pit stop to take this photo. I'll miss you SF.

    iamjengar

    9 days ago
    @jenbonifacio lol I know!!! I'm so awkward in person tho. Haha so I'm glad we got to eat and spend a little more time together. :) I'll make sure to try to join again when I'm back in the bay. And also let me know how your travels go!!!

    jenbonifacio

    9 days ago
    It was so nice meeting you finally!!! We should have taken a picture together lol. Safe travels!! See you next time you're in the Bay! 💕
    Load More
  • iamjengar

    November 26th at 5:49am
    37 5

    Craft party for my 31st birthday. #bestpartyever

    nancystevens

    12 days ago
    What a fun idea! Hope you had a blast!!

    authorcppatrick

    12 days ago
    Happy Birthday!! 😘

    classicmegz

    12 days ago
    Happy Birthday!!!

    iamjengar

    12 days ago
    @janice.sayleen thanks love 😘😋

    janice.sayleen

    12 days ago
    Happy birthday beauty 😆😆🙌🏽💪🏽
    Load More
  • iamjengar

    November 25th at 4:13pm
    24 1

    Thankful that these ladies made it to spend thanksgiving with my family and eat early birthday ice cream cake. :) we missed you @miss_linda_c.

    miss_linda_c

    13 days ago
    I know!! Always there in spirit 😘gotta see you before you take off!!!
    Load More
  • iamjengar

    November 24th at 7:25pm

    Grateful today to wake up every morning to this beautiful nose.👃🏽

    somewherewithus

    13 days ago
    Load More
  • iamjengar

    November 23rd at 8:59pm

    #pr for my snatch balance. 122.5# yippee! This program that @opengymsanfrancisco is tough but I'm glad I'm sticking with it.

  • iamjengar

    November 23rd at 3:19pm
    28 1

    Hanging with this little girl today.

    ykwtang

    15 days ago
    OMG. Looking fly @baby.ellie.phant
    Load More
load more