Helga Asastani @sastasasta

  • Posts
    147
  • Followers
    478
  • Following
    392
I'm not perfect. I'll annoy you, make fun of you, say harsh things, angry for no reason, but you will never find someone who loves you as much as I do.
.
.
.
.
Photo by: @alvinphotography 
Makeup by: @diormuajogja 
Decor by: @kebonhijau_dekorasi 
#sastaaryaforever #kanigaran #paesagengjogja #paesagengkanigaran #wedding #pernikahanjogja #husband #wife #resepsipernikahan #pelaminan #finnalymarried #coupleinlove #love #javanesewedding #adatjogja #melovingyou
  • Comments 5

I'm not perfect. I'll annoy you, make fun of you, say harsh things, angry for no reason, but you will never find someone who loves you as much as I do. . . . . Photo by: @alvinphotography Makeup by: @diormuajogja Decor by: @kebonhijau_dekorasi #sastaaryaforever #kanigaran #paesagengjogja #paesagengkanigaran #wedding #pernikahanjogja #husband #wife #resepsipernikahan #pelaminan #finnalymarried #coupleinlove #love #javanesewedding #adatjogja #melovingyou

Advertising
And I'd choose you. In a hundred lifetimes, in a hundred worlds, in any version of reality, I'd find you and I'd choose you.
.
.
.
.
.
.
Photo by: @aryadoyok 
#honeymoon #bulanmadu #santhiya #santhiyaresort #kohyaoyai #justmarried #barijab #sastaaryaforever #thailand #holiday #sunset #beautifulview #coupleinlove #husband #wife #relationshipgoals #couplegoalsmotivation #couplegoals
  • Comments 7

And I'd choose you. In a hundred lifetimes, in a hundred worlds, in any version of reality, I'd find you and I'd choose you. . . . . . . Photo by: @aryadoyok #honeymoon #bulanmadu #santhiya #santhiyaresort #kohyaoyai #justmarried #barijab #sastaaryaforever #thailand #holiday #sunset #beautifulview #coupleinlove #husband #wife #relationshipgoals #couplegoalsmotivation #couplegoals

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize those were the big things.

Photo by: @aryadoyok 
#feelinggrateful #honeymoon #bulanmadu #coupleinlove #sastaaryaforever #mantenanyar #newlyweds #santhiyakohyaoyai #santhiyaresort #kohyaoyai #thailand #phuket #bestview #sunset #santhiya
  • Comments 11

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize those were the big things. Photo by: @aryadoyok #feelinggrateful #honeymoon #bulanmadu #coupleinlove #sastaaryaforever #mantenanyar #newlyweds #santhiyakohyaoyai #santhiyaresort #kohyaoyai #thailand #phuket #bestview #sunset #santhiya

Advertising
Being silly is their trait. I'm glad to have them as a friend 😘😘😘 .
.
.
.
.
#silly #friends #girlfriend #beingsilly #beingsillytogether #girls
  • Comments 0

Being silly is their trait. I'm glad to have them as a friend 😘😘😘 . . . . . #silly #friends #girlfriend #beingsilly #beingsillytogether #girls

Beruntung banget saya bisa mendapatkan seseorang yang jujur dan rela berkorban buat menjaga komitmen ini. Saya KKN si doi tetep sering ngapelin, saya ke Jakarta eh si doi mau nyusulin.
Emang luar biasa kamu nta 😘 
Semoga komitmen ini bakal selalu terjaga dan senantiasa membawa berkah buat sesama yaa 🙏 .
.
.
.
.
.
.
.
Photo by: @erlanggapius @barryones
Makeup by: @liapharaohmakeup 
Hairdo by: @jennysubagyohair 
#3 #sastaaryaforever #prewedding #preweddingjogja #preweddingjakarta
#jakartasepi #preweddingphoto #prewedd #bridetobe #groomtobe #coupleinlove #love #feeling excited #streetprewedding #loveisintheair #relationshipgoals #loveisyou
  • Comments 4

Beruntung banget saya bisa mendapatkan seseorang yang jujur dan rela berkorban buat menjaga komitmen ini. Saya KKN si doi tetep sering ngapelin, saya ke Jakarta eh si doi mau nyusulin. Emang luar biasa kamu nta 😘 Semoga komitmen ini bakal selalu terjaga dan senantiasa membawa berkah buat sesama yaa 🙏 . . . . . . . . Photo by: @erlanggapius @barryones Makeup by: @liapharaohmakeup Hairdo by: @jennysubagyohair #3 #sastaaryaforever #prewedding #preweddingjogja #preweddingjakarta #jakartasepi #preweddingphoto #prewedd #bridetobe #groomtobe #coupleinlove #love #feeling excited #streetprewedding #loveisintheair #relationshipgoals #loveisyou

Sepuluh tahun bukan waktu yang sebentar, kami belajar banyak satu sama lain terutama tentang komunikasi. Kami berbincang tentang semua yang kami alami apapun itu. Entah si doi mau kumpul sama temen2 cowoknya dan pulang2 udh gak sadar atau saya yang dijemput sama cowok lain 😝 tp semuanya memang harus diomongin. Saya pribadi lebih suka jujur daripada bohong karena bohong itu sendiri terkadang lebih menyakitkan daripada kebohongannya. Susah2 membangun rasa percaya tp bisa hilang begitu saja cuma gara2 bohong.
.
.
.
.
.
.
Photo by: @erlanggapius 
Makeup by: @liapharaohmakeup 
Hairdo by: @jennysubagyohair 
#2 #sastaaryaforever #prewedding #preweddingjogja #preweddingjakarta #jakartasepi #preweddingphoto #prewedd #bridetobe #groomtobe #coupleinlove #love #feeling excited #streetprewedding #loveisintheair #relationshipgoals #loveisyou
  • Comments 5

Sepuluh tahun bukan waktu yang sebentar, kami belajar banyak satu sama lain terutama tentang komunikasi. Kami berbincang tentang semua yang kami alami apapun itu. Entah si doi mau kumpul sama temen2 cowoknya dan pulang2 udh gak sadar atau saya yang dijemput sama cowok lain 😝 tp semuanya memang harus diomongin. Saya pribadi lebih suka jujur daripada bohong karena bohong itu sendiri terkadang lebih menyakitkan daripada kebohongannya. Susah2 membangun rasa percaya tp bisa hilang begitu saja cuma gara2 bohong. . . . . . . Photo by: @erlanggapius Makeup by: @liapharaohmakeup Hairdo by: @jennysubagyohair #2 #sastaaryaforever #prewedding #preweddingjogja #preweddingjakarta #jakartasepi #preweddingphoto #prewedd #bridetobe #groomtobe #coupleinlove #love #feeling excited #streetprewedding #loveisintheair #relationshipgoals #loveisyou

Advertising
Tahun ini kami genap berpacaran selama 10 tahun. Belom pernah putus-nyambung karena dari awal komitmen kami kalo putus ya putus aja, gak boleh nyambung lagi. Jadi kami memang gak pernah ngomong putus,biasanya kami mendinginkan kepala dulu sebelum ketemu lagi. Banyak yang bertanya "apa nggak bosen tuh pacaran 10 tahun?". Bosen mungkin ya tapi kok rasanya lebih bosen kalo gak ketemu 😝 (kan tetangga, ketemuan tinggal jalan aja bisa). .
.
.
.
.
.
.
Photo by: @erlanggapius 
Makeup by: @liapharaohmakeup 
Hairdo by: @jennysubagyohair 
#1 #sastaaryaforever #prewedding #preweddingjogja #preweddingphoto #prewedd #bridetobe #groomtobe #coupleinlove #love #feeling excited #streetprewedding #loveisintheair #relationshipgoals #loveisyou
  • Comments 1

Tahun ini kami genap berpacaran selama 10 tahun. Belom pernah putus-nyambung karena dari awal komitmen kami kalo putus ya putus aja, gak boleh nyambung lagi. Jadi kami memang gak pernah ngomong putus,biasanya kami mendinginkan kepala dulu sebelum ketemu lagi. Banyak yang bertanya "apa nggak bosen tuh pacaran 10 tahun?". Bosen mungkin ya tapi kok rasanya lebih bosen kalo gak ketemu 😝 (kan tetangga, ketemuan tinggal jalan aja bisa). . . . . . . . Photo by: @erlanggapius Makeup by: @liapharaohmakeup Hairdo by: @jennysubagyohair #1 #sastaaryaforever #prewedding #preweddingjogja #preweddingphoto #prewedd #bridetobe #groomtobe #coupleinlove #love #feeling excited #streetprewedding #loveisintheair #relationshipgoals #loveisyou

If someone really wants to see you, they'll find a reason, they'll find a way, and they'll make the effort.
Thanks my fabulous friends for the amazing night!! 😘😘😘 .
.
.
.
.
.
.
#bridalshower #bridetobe #friends  #bride #bridal #friendforever #awesomefriend #bestdinnerever #bestnightever #graduatefriends #sastaaryaforever #beerisgood #nolifewithoutbeer #beerislove #beerislife
  • Comments 2

If someone really wants to see you, they'll find a reason, they'll find a way, and they'll make the effort. Thanks my fabulous friends for the amazing night!! 😘😘😘 . . . . . . . #bridalshower #bridetobe #friends #bride #bridal #friendforever #awesomefriend #bestdinnerever #bestnightever #graduatefriends #sastaaryaforever #beerisgood #nolifewithoutbeer #beerislove #beerislife

As we grow up we realize it becomes less important to have a ton of friends and more important to have real ones.
Thank you geng for being there for me 😘😘😘 .
.
.
.
.
.
#latepost #friends #bestfriends #friend #bestfriend #lovemygirls #friendfor9years #friendforever #beerisgood #wishyouwerebeer #bestpal #girls #girlfriend #beerbeforebed
  • Comments 11

As we grow up we realize it becomes less important to have a ton of friends and more important to have real ones. Thank you geng for being there for me 😘😘😘 . . . . . . #latepost #friends #bestfriends #friend #bestfriend #lovemygirls #friendfor9years #friendforever #beerisgood #wishyouwerebeer #bestpal #girls #girlfriend #beerbeforebed

Advertising
How amazing is it to find someone who wants to hear about all the things that go in your head.

We traveled a long way to get to this point and finally we could hear "Pengumuman pertama Dominikus Arya Manggala Nuswantoro dan Helga Laksita Asastani"🙏🙏🙏 .
.
.
.
.
.
.
Makeup by: @liapharaohmakeup 
Hairdo by: @jennysubagyohair 
Photo by: @erlanggapius 
#sastaaryaforever #prewed #prewedding #prewedjogja #preweddingjogja #coupleinlove #streetprewedding #favoriteplace #finallyhappening #love #weareinlove #bridetobe #groomtobe #feelingexcited
  • Comments 28

How amazing is it to find someone who wants to hear about all the things that go in your head. We traveled a long way to get to this point and finally we could hear "Pengumuman pertama Dominikus Arya Manggala Nuswantoro dan Helga Laksita Asastani"🙏🙏🙏 . . . . . . . Makeup by: @liapharaohmakeup Hairdo by: @jennysubagyohair Photo by: @erlanggapius #sastaaryaforever #prewed #prewedding #prewedjogja #preweddingjogja #coupleinlove #streetprewedding #favoriteplace #finallyhappening #love #weareinlove #bridetobe #groomtobe #feelingexcited

Semoga gelar ini gak cuma bikin nama jadi panjang tapi juga rejeki dan berkatnya panjang 🙏 
Matur nuwun Gusti serta semua pihak yang udah mau direpotin buat ngisi2 kuesioner hihihi.. Amal baik kalian pasti akan dibalas olehNya.. Berkah dalem 😇 .
.
.
.
.
.
.
Makeup by: @d.ymakeup 
#BinusAlumni #binusian #binusgraduateprogram #binusgraduation #binusuniversity #magister #s2 #mmsi #graduation #wisuda #happyday #collegedays #graduated #graduate #finnalygraduate #achievementunlocked #universitasbinanusantara #cumlaude #strata2 #informationsystemmanagement #collegefriends
  • Comments 21

Semoga gelar ini gak cuma bikin nama jadi panjang tapi juga rejeki dan berkatnya panjang 🙏 Matur nuwun Gusti serta semua pihak yang udah mau direpotin buat ngisi2 kuesioner hihihi.. Amal baik kalian pasti akan dibalas olehNya.. Berkah dalem 😇 . . . . . . . Makeup by: @d.ymakeup #BinusAlumni #binusian #binusgraduateprogram #binusgraduation #binusuniversity #magister #s2 #mmsi #graduation #wisuda #happyday #collegedays #graduated #graduate #finnalygraduate #achievementunlocked #universitasbinanusantara #cumlaude #strata2 #informationsystemmanagement #collegefriends

NEXT